🍰 yc birthday celebrate

popfn members u would hire

Here now: 1 Guest(s)
 
#1
who would u hire in your hypothetical company and wat positions would u give them
learning to wait till the problems show.

if the problems never show, then you're the one.
Reply
#2
me

@KingBlack - Business Development
@PACMAN - Public Relations
@Goosey - Games & Alt-Right Outreach

[Image: 4TGay76.jpg?2?dateline=1517860130]
3 people like this: KingBlack, PACMAN, purple/sky/bubble
learning to wait till the problems show.

if the problems never show, then you're the one.
Reply
#3
umm idk. probably only @
Maiko
.
i just don't know what everyone else does. maybe @Rainbow. i know he posts a lot of threads in a okay amount of time so that shows dedication and efficiency.
iggy
1 person likes this: Maiko
Reply
#4
(02-24-2018, 06:48 PM)Maiko Wrote: me

@KingBlack - Business Development
@PACMAN - Public Relations
@Goosey - Games & Alt-Right Outreach

[Image: 4TGay76.jpg?2?dateline=1517860130]


You not gonna hire me
Making Popfn a Better Place
Reply
#5
(02-24-2018, 10:19 PM)Christopher Wrote:
(02-24-2018, 06:48 PM)Maiko Wrote: me

@KingBlack - Business Development
@PACMAN - Public Relations
@Goosey - Games & Alt-Right Outreach

[Image: 4TGay76.jpg?2?dateline=1517860130]

You not gonna hire me


I was thinking for a CFO/accounting but I had this feeling that you would never come to work

but maybe I confused u with @Teezy

@Christopher - CFO

[Image: 4TGay76.jpg?2?dateline=1517860130]
1 person likes this: Keith
learning to wait till the problems show.

if the problems never show, then you're the one.
Reply
#6
None of you African Americans because y'all lazy as fuck
2 people like this: Daemon, Mint
I am a woman, a mutant, a thief, an X-Man, a lover, a wife, a queen. I am all these things. I am Storm, and for me, there are no such things as limits
Reply
#7
@YoungCarter as resident Russian troll
@Maiko can create the bots to support him and build our website
@Dante makes it look pretty
2 people like this: Maiko, Dante
I ain't one-sided, I'm open-minded
I'm fifty-fifty and I'm never gonna hide it
Reply
#8
(02-25-2018, 01:38 AM)Black Canary Wrote: None of you African Americans because y'all lazy as fuck


Lord. The nerve

You guys don't even contribute to the British economy
learning to wait till the problems show.

if the problems never show, then you're the one.
Reply
#9
I’d hire Anti to generate social media buzz because that’s all you need to run a business in 2018 gmc
2 people like this: Maiko, anti
Reply
#10
(02-26-2018, 12:41 PM)purple/sky/bubble Wrote: I’d hire Anti to generate social media buzz because that’s all you need to run a business in 2018 gmc


Anti would just post Aaliyah photos on your companies twitter
2 people like this: Keith, purple/sky/bubble
learning to wait till the problems show.

if the problems never show, then you're the one.
Reply
#11
(02-26-2018, 07:47 AM)Maiko Wrote:
(02-25-2018, 01:38 AM)Black Canary Wrote: None of you African Americans because y'all lazy as fuck

Lord. The nerve

You guys don't even contribute to the British economy


You don't know what you are talking about keepitsis
1 person likes this: Maiko
I am a woman, a mutant, a thief, an X-Man, a lover, a wife, a queen. I am all these things. I am Storm, and for me, there are no such things as limits
Reply
#12
Anyways!

@purple/sky/bubble - HR Manager/Equality and Diversity officer

@Dante - Head of Marketing

Das it.
3 people like this: Maiko, Dante, purple/sky/bubble
I am a woman, a mutant, a thief, an X-Man, a lover, a wife, a queen. I am all these things. I am Storm, and for me, there are no such things as limits
Reply
#13
(02-26-2018, 01:30 PM)Black Canary Wrote: @purple/sky/bubble - HR Manager/Equality and Diversity officer


Ahh Ahh

That's perfect tho lmao
1 person likes this: purple/sky/bubble
learning to wait till the problems show.

if the problems never show, then you're the one.
Reply
#14
@Rainbow - Data Entry
5 people like this: Sunfire, Rainbow, Keith, Daemon, Mint
learning to wait till the problems show.

if the problems never show, then you're the one.
Reply
#15
(02-24-2018, 11:38 PM)Maiko Wrote:
(02-24-2018, 10:19 PM)Christopher Wrote: You not gonna hire me

I was thinking for a CFO/accounting but I had this feeling that you would never come to work

but maybe I confused u with @Teezy

@Christopher - CFO

[Image: 4TGay76.jpg?2?dateline=1517860130]


Is this shade
[Image: I4tiSJY.gif]
1 person likes this: Maiko
Making Popfn a Better Place
Reply

Forum Jump:



Contact Us Pop Culture With Friends Lite (Archive) Mode Member List RSS Syndication

Which category, bae?

Music Fan Base ClubFN The Kick Back
Music News Albums Singles Tracks Music Videos Live Performances Tours Artist Base Music Discussion Throwbacks Anything Goes Graphic Art Faves of the Week Tournaments Rates The Lounge World News Random Videos Video Games Tech Health & Fitness popfn Events Sports Site Related
Celeb Buzz Movies & TV Charts
Celeb News Celeb Photos Celeb Videos TV Shows Movies Award Shows Charts Stats

POPFN is Good for You, Bae.
Sign up below!